KÖZLENMİŞ KIRMIZI BİBER



Cumartesi kaçamaklarımdan;
Yazdan közleyerek dondurucuda sakladığım kırmızı biberlerden yaptığım salata yada meze.

MALZEMELER

  • 4 ad közlenmiş, kabukları soyulmuş kımızı biber.
  • 4 ad közlenmiş, kabukları soyulmuş patlıcan
  • 2 diş ezilmiş sarımsak
  • maydanoz, yeşil soğan
  • tuz, limon, zeytinyağ

YAPILIŞI

  • Patlıcanları közleyin, kabuklarını soyun(ben fırın ızgarasında yaptım)
  • Bir kapta çatalla ezerek püre haline getirin.
  • Ezilmiş sarımsakları ekleyin
  • İnce doğranmış maydanoz, yeşil soğanı ekleyin
  • Tuzunu, yarım limon suyunu istediğiniz kadar sıvıyağ ekleyerek, karıştırın
  • Közlenmiş kırmızı biberlerin içini dolduracak kadar bu malzemeden koyun.
  • sıcak suya daldırıp çıkardığınız yeşil soğan yaprakları ile bağlayın
  • Ben üzerine limon sirkesi-sıvıyağ gezdirdim

Yorumlar

arzu dedi ki…
Ben de çok severim kırmızı biberi.Buzluktaki stok bitti artık ama maşallah tazesi de hiç eksik olmadı marketlerden.Eline sağlık.
ece dedi ki…
sevgili Kuzine.cim merhaba,
günlerdir ne güzel yemek tarifleri veriyorsun öyle.Benim için iyi oluyor bu tarifler hemencecik elimin altinda :))
peki o güzel yazıların nerde yemeklere biraz ara versende bizi güzel yazılarından mahrum etmesin diyorum...
sevgiler
NOT: Kolun nasıl oldu...iyimisin...
kuzine dedi ki…
Arzu; böylesini ilk kez denedim pek lezzetli geldi bana, sende dene istersen.
kuzine dedi ki…
Ece'ciğim hoşgeldin. Özledik seni,
elimi kısıtlı kullanabiliyorum, iyileşmesi için biraz daha zaman alacak gibi.
Aklıma geldikçe yazarız bişeyler :)
sende gel böyle pek memnun oldum gelişine :)

Popüler Yayınlar