ANKET DEFTERİ 1

Asortik Krep saklandığım yerde buldu beni. Ortaokulda iken anket defterlerimiz vardı, değişmeyen sorular olurdu, Hepimiz ayni şarkıcıyı ayni şarkıyı , ayni yemekleri, ayni artisleri severdik.
Hepbir ağızdan cırlaşa cırlaşa Nil Burak'ın "nasılda tatlı tatlı gülerdin yüzüme senden başkasını sevmezdiiiim" şarkısı söyler, Rafealla Carla gibi dans etmeye çalışırdık. Erol Evgin, Füsun Önal, Seyyal Taner, Erkut Taşkın, Ersan Erdura gibi Türkçe sözlü hafif müzik dinlerdi kızlar.
Kot pantalonumuzun markası, ısız ada sorusu mutlaka olurdu. Bunlar orta 1- 2. sınıfa iken böyleydi daha sonra kızlardan farklı müzikler dinlemeye başladım, onları da başka ebe-sobe de yazarım.

Şimdi yeniden böyle soruları cevaplandırmak, bana neler hatırlattı neler...

Cevap veriyorum;
1-Hayatınızın merkezinde olan yapılması tehlike içeren işleriniz
Yıllarca sigara kullandım henüz kurtuldum bu bağımlılığımdan,araba kullanmak

2-Melodilerin arkasından kanter içinde gittiğiniz, vazgeçemeyeceğiniz müzik lezzetleriniz
karma karışık bir liste işte çok çeşitli türde müzik dinliyorum ama kan ter içinde falan değil . Hangi birini yazayım çok var çok.. Ben sevdiğim şarkıları dinlerim bunun listesi çok uzun olur.

3-Yediğiniz halde" ben bununla doymam" diyecek kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler..
Zeytin yağlı taze fasulye, Mantı, sarılarak yapılan bütün dolmalar

4-İzlemekten keyif alarak rayting canavarına maruz kalıp yayından kaldırılan diziler..
Yedi Tepe İstanbul (iki kez tekrarını izlememe rağmen) Şapkadan babam çıktı hatırlayabildiklerim

5-Şu an" ben burada ne yapıyorum , kim getirdi beni buraya "sorularına maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer
Ege de bir kıyı köyünde biraz toprağı olan bir evde sevdiklerimle birlikte olsaydım neden burdayım diye sormak hiç aklıma gelmezdi.

6- Sobelediğiniz diğer blogger' lar. Sobe, sobe, sobe

1-http://lacocinadenilay.blogspot.com/
2-http://askbocugumveben.blogspot.com/
3-http://marifetteyze.blogspot.com/

Yorumlar

Nilay dedi ki…
Kuzinecim, en kısa zamanda cevaplayacağım sobeyi.
Sevgilerimle
kuzine dedi ki…
Nilay'cığım nezaketende olsa cevapladığın için teşekkürler.
kuzine dedi ki…
:) sonunda yorum yazmayı başardın, birde bloğuna bişeyler yazacak zaman bulabilsen.
Justin Biebery dedi ki…
Bu akşam senin bloğa daldım çıkamıyorum:)) Eski yazılarını karıştırıyordum ki, sobe anketinde sigarayı bıraktığını okudum. Benim blogda da bir sigara tartışmasıdır (daha doğrusu sigara içenlere veryansın furyası demeliyim:)) gidiyor. Senin sesin çıkmayınca 'acaba Kuzine sigara içiyor mu?' diye düşündüğümü saklamayacağım (yaaa işte ben böylesine blog alemcisi oldum çıktım. Bir de uzak duracaktım, hayatıma fazla sokmayacaktım bu mereti:))). Ne durumda olduğunu merak ettim doğrusu, hala içmiyor musun, yoksa başladın mı yeniden?
Fatma.
kuzine dedi ki…
Evet Fatma sigarayı tam 2 yıl 2 ay bıraktıktan sonra üstelik bir daha asla kullanmamaya karar verdikten sonra. Yaşadığım bir şokla yeniden başladım (biliyorum özür değil)ama bırakma tarihini bile yeniden belirledim 1 Temmuz da bırakıyorum.

Popüler Yayınlar