Hoşgeldin İdil bebek



Yazmadan olmuyor :) ikinci kez teyze olacağım müjdesini vermiştim. Güzeller güzeli İdil bebeğimiz 15.02.2008'de dünyaya geldi. (Yazmaya ancak zaman bulabildim)




Yazmayı unutmuşum :)
kurabiyeler her zaman hazırladığım kurabiye tarifinden 2 ölçü hazırladım yarısı portakal aromalı yarısı zencefilli yaklaşık 130 tane kurabiyemiz oldu.
Hepsini pişirmek için pastane fırınından yardım aldık. Annenin, babaannenin, anneannenin, küçük teyzenin, büyük halanın, yardımcının, hatta pastacı yamağının... yardımlarıyla hazırladık.
Kurabiyelere devam etmek üzere masada bırakıp kontrole gittiğimizde, İdil bebek sürpriz yapıp 5 gün öncesinden dünyaya geldi :))

Yorumlar

Cocukla Cocuk dedi ki…
gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah :))
İDİL BEBEK DÜNYAYA HOŞGELMİŞ. AİLESİNİ VE SİZİ TEBRİK EDERİM... SAĞLIKLA MUTLULUKLA BÜYÜSÜN İNŞALLAH... SICACIK KOCAMAN SEVGİLER...
Nenoni dedi ki…
İdil bebek hoşgeldin.Sen de hoşgeldin Teyze.
Allah analı babalı büyütsün.Çok çok mutlu olsun inşallah.
nilüfer dedi ki…
cok güzel bir haber...saglikli,sihatli ve hayirli bir evlat olur insallah..Allah annesine,babasina sevdiklerine bagislasin...:))
Müge Hüner dedi ki…
Kuzineciğim;
Çok sevindim, Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir evlat olsun ve çok mutlu bir hayatı olsun inşallah.
Can sıkıntında uçup gitmiştir bu harika misafir ile dimi? :))
Öperim canım.
Eya dedi ki…
Kuzineciğim...gözünüz aydın...allah kaderini güzel kılsın.Sağlıklı,bereketli bir ömür olsun.

Sevgiler


zehra
kuzine dedi ki…
Sevgili Özlem&Fulya,
Teşekkür ederiz. Bebek kokusunu özlemişiz. Sevgiler.

***

Sevgili Aysel,
Teşekkür ederiz güzel dilek ve dualarınız için. Sevgiler.

***

Nenoni'ciğim,
Döndüm geldim ama kokusu burnumda tütmeye başladı, şimdiden çok özledim.

***

Sevgili Nilüfer,
Teşekkür ederiz, güzel dileklerin ve duaların için. Sevgiler.

***

Müge'ciğim,
Bütün güzel dileklerin için çok teşekkür ederiz.
Can sıkıntısını unuttum gitti. Bebek kokusunu özlemişim :)) herşeyi unutturdu bana, neredeyse çalışmaktan vazgeçecek kadar :))
Bu gün işe gelmek nasıl zor geldi bilsen.
Çok uzaklardan birilerinin hissettiklerimi anlaması ne hoş.
Sevgiler.
kuzine dedi ki…
Sevgili Zehra,
Teşekkür ederiz, dualarınız ve güzel dilekleriniz için. Bu güzel sözlerle sevincimizi paylaştığınızı görmek beni çok mutlu ediyor.
Sevgiler.
munevver dedi ki…
Kuzine, güle güle büyütün bebeği. Sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum ona teyzesi.

İki aydır okuyamadığım günlükleri ziyaret ediyorum yavaş yavaş. İkinci yaşı kutlu olsun Kuzine'nin. Seninle ayni duyguları yaşıyorum zaman zaman. Eski tanıdık blogları arıyorum ben de. Ama kapatmayı düşünme bence. Biraz seyrek yaz; ama, yaz . Ben de öyle yapmaya çalışıyorum. Eski keyfim yok benim de. Bu izinsiz resim ve yazı kullananlar yüzünden.

Sevgiler İstanbul'dan.

Nane Limon.
Adsız dedi ki…
Sevigili kuzine;
allah sağlık sıhat ve mutluluk dolu uzun ömürler versin İdil bebek'e ve ailesine :))
ayrıca gelişi ile birlikte yeniden yazmana sebebiyet verdiği için ayrıca teşekkür ediyorum bebişinize :))
sevgiler
NiNo dedi ki…
saglikli uzun omurler dilerim harika olmus kurbisler
ufukmutfakta dedi ki…
İdil bu dünyaya hoş gelmiş sefalar getirmiş:)
Birde gelirken bizlere teyzesini geri getirmiş.
Uzun ömürlü ol İdil bebek.
Boncukçu dedi ki…
Sevgili Kuzine
idil bebek sevgilerle dopdolu büyüsün.
Sen de hoşgeldin, bebek seni de getirmiş gerçekten devamını bekliyoruz :)
kuzine dedi ki…
Münevver'ciğim,
tariflerin kullanılmasından çok kişisel yazılarımı,forumlara kendi yazıları gibi kopyalanması ve fotoğrafların kullanılması beni rahatsız ediyor.

Teyzesi çok çoook teşekkür ediyor, güzel dileklerinizle sevincimizi paylaştığınız için.

Sevgiler.

***

Selin'ciğim,
Paylaşmadan olmuyor :) her artık yazmak istemiyorum dediğimde öyle güzel şeyler oluyor ki yazmadan geçemiyorum. Kaldığımız yerden devam, ne kadar sürdürebilirsem ?

Yeğenin var mı bilmiyorum ? ama yoksa, darısı sizin başınıza :)
Çok çok teşekkür ederiz.

Sevgiler.

***

Nino'cuğum,
teşekkür ederim.

***

Ufuk'cuğum,
Hoşgelmiş, hoşgelmiş :))
teyzesine herşeyi unutturdu, dünyalar tatlısı, çok özlüyorum.
Korkarım benim koca bebek bu sevgiyi kıskanacak :))
kuzine dedi ki…
Boncukçu'cuğum :))
bu haberi paylaşmadan yapamadım. Çook çookteşekkürler.
Adsız dedi ki…
Yenidem merhaba Kuzineciğim :)
evet yeğenim var hemde cuma günü d.gününü yaptık.allah hepimizinkini bağışlasın inşallah :) adalar prensesi pastası yaptım.bak bakalım beğenecekmisin ? :)
sevgiler
Defne dedi ki…
Kuzineciğim;
Çok sevindim, analı babalı büyüsün, sağlıklı ve mutlu olsun hep.
Mis gibidir onun kokusu şimdi. Keyfini çıkar. Öpüyorum.
Justin Biebery dedi ki…
Kuzineciğim, tüm ailenizin gözü aydın, analı babalı büyüsün.
Sevgiler...
kuzine dedi ki…
Selin'ciğim,
çok utandım şimdi, yaptığım gafa bak :)) yazdıklarını okumaya fırsat bulamamıştım. Teyze olmanın mutluluğu ancak bu kadar güzel kaleme dökülebilirdi.
Aslı'nın pastası çok güzel olmuş onu bu kadar seven teyzesinin elinden olurda güzel olmazmı.
Sevgiler.

***

Defne'ciğim,
ahhh!!! çektirdin bana çok özlüyorum keşke hep görebilsem, koklayabilsem. Yeğenim İstanbul'da.
Teşekkür ederiz sevincimiz paylaştığın için, darısı sizin başınıza :)

***

Fatma'cığım, teşekkür ederiz. Son yazını okudum fırsat bulduğumda bir kaç tarif de ben göndereceğim.

Bu arada darısı senin de başına :))
Adsız dedi ki…
Kuzinecim;Çokk teşekkür ederim :))
Behiye dedi ki…
Kuzınecıgım gozunuz aydın. Analı babalı buyusun ıns. Sevgıler.
Hanife dedi ki…
Masallah 41 kere:))
Allah uzun ve saglikli bir omur versin, kismeti bol olsun..
Selcen Şenocak dedi ki…
İdil bebek hoşgeldi yaşı uzun olsun. Gözünüz aydın.

İdil bebeğin kurabiyeleride çok cici olmuş ellerinize sağlık.

Sevgiler...
kuzine dedi ki…
Behiye'ciğim, teşekkür ederiz.

***

Hanife'ciğim,
:)) 41 kere, güzel dilekleriniz için teşekkür ederiz.

***

Sevgili Selcen,
Teşekkür ederiz, kurabiyeler için çok uğraştık, çok emek verdik beğenmene sevindim.
Sevgiler.
Oya Kayacan dedi ki…
Çok şükür Kuzen, git gel kapı duvar, tam da kızmaya başlıyordum kiii..., haberin harika, kurabiyelerin nefis. Dönüşün muhteşem olmuş yani ;-) İdil'in güzel elciğini de, cicili bicili kurabiyelerini de yiyorum burada şimdi. İyi günlere büyüsün.
Adsız dedi ki…
Kuzinecim selammmm :)
kurabiyeler çokk ciciii harika görünüyor bende yapmak istiyorum ama; bebeklerin yüzlerini nasıl böyle ten rengi yapıyorsun?? bu renk bir boyamı var??şimdiden teşekkürler canım.. ;)
sevgiler
kuzine dedi ki…
Yok yazmadan olmuyormuş, bir kez daha anladım :)
Cicili bicili kurabiyelere çok emek verdik, kolay değil 130 tane kurabiyeyi bir bir süsledik.
Afiyet olsun :)
kuzine dedi ki…
Selin'ciğim,
bu renk boya varmı bilmiyorum? Ben ceviz büyüklüğünde şeker hamuruna kürdan ucu ile sarı ve kırmızı toz gıda boyasını karıştırarak yavru ağzı rengini buluyorum daha sonra istediğim tonu bulana kadar beyaz şeker hamuru ekliyorum.
YILDIZNAF dedi ki…
Allah anali babali buyutsun, soyle bir dolasirken tertemiz o minik ellere rastlamak cok keyiflendirdi. Kim bilir sizin keyifler nasildir simdi......
YILDIZNAF dedi ki…
Kurabiyelere diyecek soz bulamiyorum, tek uzuntum Ankara'da olmaman Kuzine, donunce ben bulusamayacagiz sanirim...
YILDIZNAF dedi ki…
Kurabiyelere diyecek soz bulamiyorum, tek uzuntum Ankara'da olmaman Kuzine, donunce ben bulusamayacagiz sanirim...
kuzine dedi ki…
Merhaba Yıldıznaf,
Teşekkür ederiz. Bebekli evlerde bütün konular biter, konu sadece bebek olur bilirsin :)) gazı çıktımı, kakası ne renk, ağladımı, uyudumu, güldümü... :)) bizim de bütün konumuz bu oldu ? bir de çok özlüyorum.

Kurabiyelere çok uğraştım, 130 adet birbirine benzemeyen herbiri farklı kurabiyeler oldu ama çok zamanımı aldı.

Dönüşün yakın zamanda mı? hiç üzülme Yılnıznaf'ım buluşuruz.

Sevgiler.

Popüler Yayınlar