3x3

Nane ve Limon, Mutfak Robotu, Yelda Erdoğan, Kübra, Asortik Krep sobelediklerini yazmışlar, ne için sobelendiğime bakarken, oyunun 3 gün içinde yanıtlama kuralının çoktan bozulduğunu farkettim. Oyuna geç de olsa katılma amacıyla;








Çiçekli pastamı da



Umarım en kısa zamanda oyuna katılırlar.
1.1. Daha önce yaşadığınız 3 şehir: Ankara
1.2.Tatil icin gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer: Asos-Behramkale-Kadırga koyu, Cide-Gideros, Ilgaz (bu öneriler kalabalıktan, beton yapılardan uzak tatil yapmak isteyenler için )
Görmek istediklerim; Nemrut dağı, Urfa, çok isteyip de yapamadığım mavi yolculuk
1.3.Yaşamak istediğiniz (görmediğiniz de olur) 3 sehir: Yaşamak için Ege'de sahile yakın küçük bir köy
2.1. Su andaki mesleğiniz nedir? Öğrenimim başka, yaptığım iş başka, görev ünvanım başka, ne olabilir KİT de Kamu Personeli :)
2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz? kaptan olmak isterdim:))
2.3. "Kesinlikle ben yapamazdım" dediğiniz meslek nedir? Cerrahlık
3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri: zamanla değişebiliyor, yok galiba,.
3.2. Bir kitaptan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle veya paragraf veya bölüm: Hiç hatırlayabildiğim bir bölüm yok.

3.3. Cok sevdiğiniz bir şiirin bir parçasi:

Yaşamak şakaya gelmez,
büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın
bir sincap gibi mesela,
yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,
yani bütün işin gücün yaşamak olacak
...

GİDERAYAK İŞLERİM VAR
Giderayak işlerim var bitirilecek, giderayak.
Ceylanı kurtardım avcının elinden ama daha baygın yatar ayılamadı.
Kopardım portakalı dalından ama kabuğu soyulamadı.
Oldum yıldızlarla haşır neşir ama sayısı bir tamam sayılamadı.
Kuyudan çektim suyu ama bardaklara konulamadı.
Güller dizildi tepsiye ama taştan fincan oyulamadı.
Sevdalara doyulamadı.
Giderayak işlerim var bitirilecek, giderayak.

Yorumlar

Behiye dedi ki…
Bak yine bir sincap karışmış işin içine :) Kuzineciğim sayfanın yeni görünümü çok güzel, ne zamandır böyle bilmiyorum ama ben yeni gördüm, napayım...Sevgiler.
Selcen Şenocak dedi ki…
Hoşgeldiniz umarım iyi geçmiştir Mersin - Silifke. Sayfanızda çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende beklerim sevgiler...
Tuba dedi ki…
Kuzineye bahar gelmis, kahve kokusu ile papatyalarin kokusu ortaliga yayilmis. Iyi de olmus. Ozlemisiz baharin guzelligini. Hosgeldin.
Adsız dedi ki…
Blogunuzu yeni keşfettim :( linklerim arasına alıp günlük ziyaretçilerinizden olmak istiyorum..Herşey öylesine güzel ve içten ki..
sevgiler
nur
kuzine dedi ki…
Behiye'ciğim, bu değişikliği dün yaptım, bahar temizliği :)) çiçekler açsın istedim.


***


Sevgili Almula, hoşbulduk. Bloğu beğenmenize sevindim, yakında Silifke ile yazımı ve fotoğraflarını yayınlayacağım.
Sevgiler.


***

Tuba'cığım, hoşbulduk.
Biraz karışık gibi görünse de bir süre çiçekli kalsın istedim :)
kahvenin yanında ki Bıcırığımızı da görmezden gelme :)
Sevgiler.

***

Sevgili Nur,
Ben sizin bloğunuzu daha önce keşfettim, zaman zaman sessiz ziyaretler yapıyor, beğeni ile izliyorum.
Beğenmene memnun oldum, sevgiler.
YesilErik dedi ki…
Burasi ne guzel cicekler acmis boyle, ayni senin pastalar gibi :) Sobeni gordum, cok tatlisin, tesekkurler :)
Asortik Krep dedi ki…
Cevapların için teşekkürler..
begüm dedi ki…
Kuzine merhabalar,

Ben de bayıldım sayfanın yeni görüntüsüne ve tabii ki bir de harika pastana ve üstündeki şirin mi şirin kediciklere...

Ayrıca bana ithaf ettiğin çiçekli pasta da müthiş. Orijinalinden bir dilim tatmayı çok arzu ederdim...

Ben tatil nedeniyle şehir dışındaydım o yüzden ancak şimdi maillerimi okuyabildim ve bu 3x3 oyununa bayıldım ve en kısa zamanda cevaplarımı yazacağım.

Teşekkürler arkadaşım, görüşmek üzere sevgilerimle,

Begüm
kuzine dedi ki…
Yeşil Erik, katılırsan memnun oluruz.

***

Asortik Krep, davetin için ben teşekkür ederim.

***

Begüm, beğenmene memnun oldum, pasta benim ilk şeker hamur deneyimim, keşke mümkün olsa tattırabilsem. Oyuna, katılırsanız sevinirim.
Adsız dedi ki…
canm ben bayıldım pastalarına, yenemez bunlar,çiçeği dalından koparmak gibi birşey olur. ellerine sağlık. Devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.
kuzine dedi ki…
Önce kıyılmaz gibi geliyor ama daha sonra yaprakları bile yeniliyor. Devamları bundan sonra ayrı bir blogda gelecek.
cocuktancocuk dedi ki…
selamlar...blogspota yeni katıldık ve diğer blogları dolaşırken sizin blogunuzda epeyi vakit harcadım...yorum yazmamak mümkün değildi, her bir pasta birbirinden güzel olmuş, tavsiye ettiğiniz yerler arasında kastamonu yu ( cide ve ılgaz) görünce bu konuya yazmalıyım diye dusundum, oraları begenip tavsiye ettiginize cok memnun oldum...su anda kayserideyim ama yine bekleriz demeden gecemiycem :)))) sevgiler
kuzine dedi ki…
Merhaba Çocuktançocuk,
Kastamonu Cide'nin bende ki yeri çok ayrı.
Bir tv programında Gideros'ta güneşin batışını izlemiş, Rıfat Ilgaz'ın Karayel romanını okuduktan sonra Cide'yi görmeye karar vermiştim.
Büyükleri ikna etmek zor olsada, okulu bitirdiğim yıl kardeşlerimle kendi başımıza yaptığımız ilk tatil oldu.
Henüz kimselerin olmadığı bir zamanda bizi misafir kabul ederek çevreyi gezdiren ve balıkçı ahbaplarımızla hala görüşürüz.
El değmemiş, beton yapılardan uzak karadenizde zor bulunan uzun sahili tertemiz deniz, yeşili, içten insanları ile mutlaka görülesi yerlerden biridir Cide ve Gideros. Bu konuyu ayrıca yazmalı.
Sevgiler.

Popüler Yayınlar