çok şeker gelin ve damat :) ve de sağdıç


Aslında tam olarak bitmedi. Şeker Hamurundan yapmaya çalıştığım gelin ve de damat şimdilik bir straforun üzerinde oturuyorlar :)
şeker hamuru olduğuna inanmayanlara gelinin saçlarından koparıp koparıp ikram ettim:)
Yayınlamakta acele etmemin nedeni ise ben yine yolcuyum. Bu defa başka bir eğitim için
Mersin-Silifke-Taşucu'na gidiyorum.
Oraları bilenler bana yazsın nereleri görmeli ? neler yemeli ? neler alınmalı ?

Bıcırıkla şeker hamuru çalışmalarımızı ayrıca yazacaktım ama elimde, başımda, tepemde derken fotoğraf karesine girip, gelinin eteğini tırtıklamaya başlayıp, poz da verince yayınladım artık devamını da bir ara yazarım. Sağdıç Bıcırık :)))

Yorumlar

Nenoni dedi ki…
çookk tatlılar.sağdıç onlardan da şeker...
kuzine dedi ki…
:))) çoook şekerler çoook
Adsız dedi ki…
Kurs Arkadaşım,

Bayıldım gelinle damada, şahane olmuşlar. Eline sağlık:)

Melek Yağcı
Adsız dedi ki…
Ay ne tatli sey bunlar böyle,ellerinize saglik.
Adsız dedi ki…
kuzine çok şeker olmuşlar ellerine sağlık hangi kursa gittiğini öğrenebilirmiyim kurs arayışı içerisindeyim önerin var mı?
Justin Biebery dedi ki…
Sevgili Kuzine, her yaptığın bir öncekinden güzel görünüyor. Harcadığın çabayı görüyorum üretiminde. Ne güzel. Yaşasın öğrenmek ve üretmek!! Gittiğin kurslardan da bahset biraz n'olur, meraklıyım ben, sadece resimle yetinemiyorum:))
kuzine dedi ki…
Arkadaşlar herbirinize ayrı ayrı yazmak isterdim. Zamanım kalmadı birazdan yola çıkıyorum.

Yaptıklarımı beğenmenize sevindim, çok acemice ama ben çok sevdim.

Kurs Zeynep Ada'nın verdiği, bir günde tamamlanan 8 saatlik bir kurstu. Ne öğrendin derseniz, Zeynep Ada'yı ve kurs arkadaşlarımı tanıma fırsatını bulduğum için memnunum oldum.

8 saat hiç oturmadan ayakta çalışmanın ne kadar zor olduğunu öğrendim :) çok yorucu oldu.İnsan figürü çalışmadık.

Bir firmanın kendi ürünlerinin tanıtımına (demosuna), biz üzerine para vererek gittik. Demoların nasıl yapıldığını bilenler anlayacaklardır :))

Bu nedenle kursu kimin açtığı hakkında daha fazla bilgi vermek istemiyorum.

Sevgili Fatma; bu gün gideceğim seminer ise kendi işimle ilgili. Çalıştığım işyerinin vermiş olduğu bir dizi eğitimin ilkini almaya gidiyorum :)öğrenmenin yaşı da yok, sonu da yok.

Sevgiler.
Oya Kayacan dedi ki…
Kuzen çok eğlenceli olmuş bu düğün, sağdıç da çok yakışmış. Güldürdün beni...
limoncicegi dedi ki…
Valla süper olmuşlar.. Silifke taraflarında
SIKMA-AYRAN ve saç böreği yemeyi unutma.. Sonra çağlalar çıkmıştır onları da pazardan es geçme... Taze çıkmış kekik bile bulabilirsin sanırım.. iyi eğlenceler ve rüzğarına dikkat et..
Defne dedi ki…
Süper olmuş! Bayıldım, sağdıç da çok yakışıklıymışşş :).
pınar dedi ki…
valla harika. bayıldım:)
YesilErik dedi ki…
Pek tatli olmuslar. Seni de bu pasta isine kaptirdik Kuzine :) Umarim diger tariflerini, ozellikle balikli olanlari cok ihmal etmezsin. Sevgiler.
Adsız dedi ki…
Çok tatlı olmuşlar :))
munevver dedi ki…
Kuzine,mutluluklar gelin ve damada..Sağdıçsız olur mu? Pek yakışmış.Gagalamadı mı onları?
Sana bir sürpriz var sayfamda.Dönüşte artık..
Sevgiyle,Nane Limon
Zeynep B. dedi ki…
Kuzine yoksun biliyorum,ama belki bir ara görürsün. 3x3 e bekliyorum seni...

Yani bu pastacılık işi yakıştı sana da ! süper olmuşlar...
Adsız dedi ki…
Gelin ve damada mutluluklar diliyorum..Gelinin ağzı kulaklarında, sağdıcı da yanına almış keyfine diyecek yok..))
Canım Allah nazarlardan saklasın seni harika olmuş ve sende tam kıvamındasın yani..)))

Canım sana iyi yolculuklar,umarım zevkli geçer..Silifke tarafına gidersen mutlaka pavurya ve haşlanmış yer fıstığı ye muhteşem bir şey..Ben alınacak bir şey bulamamıştım oralardan sen gözüne çarpan güzellikleri topla tatlım..

Taşucundan da 3 çuval keçi boynuzu alıp tüm eşe dosta dağıtıp sonrada başımı sıkıntıya sokmuştum.Her sene k.boynuzu verdiğim kişiler sanki tarlam varmış gibi bana çuval işi siparişler vermeye başlamışlardı..Şimdi ne alaka dersen birden Taşucu'nu görünce aklıma geldi.))

Sana oralardan çook yemek için yeri söylerdim, ama şimdi beni hep aaaa bak sayfasında da yemeklerle şimdi burda da yemeklerle uğraşıyor derler diye çekindim..

Kocaman öpüp sevgilerimi gönderiyorum..İyi yolculuklar tatlım..Sevgiyle kal..Gül
Merhaba Kuzine
Eğer kabul edersen seni sobeledim şeker :)Sevgiler
Behiye dedi ki…
Kuzineciğimmm ben geldim cee demeye ama sen gidiyormuşsun.Neyse ben temizlik vs işlerle uğraşırken sen dönersin bile :) Sana iyi eğitimler ve iyi eğlenceler...Görüşmek üzere.
Kübra dedi ki…
Ellerine sağlık, çok şirin olmuşlar, bu arada sobelendiniz, kabul ederseniz tabii..
Sevgi ile
Asortik Krep dedi ki…
Sobeledim seni..Döndüğünde cevaplarını bekliyorum :))
Nukhet dedi ki…
Kuzinecim

COk cici olmuslar. Ben de yakinda insan figuru calismak istiyorum. O yuzden gorunce pek bir hosuma gitti. Ellerine saglik. Sevgiler
kuzine dedi ki…
Arkadaşlar dün döndüm. 14 saat yolculuktan sonra ilk işim gelen yorumlarınızı okumak oldu ancak yanıtlayamayacak kadar yorgundum.

Oya, bıcırığın halleri, gülünmeyecek gibi mi? Tam da fotoğraf çekerken uç gel de gelinin eteğini tırtıklamaya başla :))

***

Sevgili Limon Çiçeği;
çağlalara bakamadım bile, ben tüylü meyveleri ağzıma süremem ki:)

Sıkma dürüm ve ayrana bayıldım. Cennet-Cehennem'e gittiğimizde yeme fırsatı buldum. Pazara gidecek zaman bulamadım. Yazdığın gibi rüzgârından sersem gibi oldum 2.gün dayanılmaz başağrısı çektim.
Önerilerin için teşekkür ederim, sevgiler.

***

Benim Bıcırık'çığım pek yakışıklıdır, tam da tüy değiştirma zamanı ama o, kendini de "çok yakışıklı oğlum benim" diye sever :))


***

Pınar, yakışmışlar ama dimi :))
kuzine dedi ki…
Yeşil Erik, haklısın öyle kapıldım ki :)) gördüğüm çiçeği, böceği acaba şeker hamurunda yapabilirmiyim diye incelemeye başladım:)
Balıklı tarifleri en yakın zamanda yapmaya çalışırım ben de özledim.


***

Pembeli, öyleler ama çok şekerliler :))

***

Münevver, gelinin ağzı kulaklarında pek mutlu :))
Süprizi merak ettim yokken neler olmuş ? bakmaya geliyorum.

***

Merhaba Zeynep;
Döndüm, bakmaya geliyorum neymiş 3x3 merak ettim ?

***
kuzine dedi ki…
Gül'cüğüm;
Yazdıklarını keşke gitmeden okuyabilseydim. Taşucunda keçiboynuzu hiç görmedim. Silifke'den cezerye aldık artık, eşe dosta dağıtmak için, başka da alacak bir şey bulamadım.
Zamanımız çok sınırlı olduğundan birçok yeri göremeden döndük.

Bütün güzel sözlerin için teşekkür ederim, sevgiler.

***

Merhaba Yelda;
ne olduğunu öğrendiğimde en kısa zamanda oyuna katılmaya çalışırım.
Sevgiler.

***

Canımmm Behiye'ciğim döndün mü çok özledim seni. Hoşgeldin yazılarını bekliyorum :)

***

Kübra'cığım ne için sobelendiğimi öğrenince oyuna katılmaya çalışırım.
Sevgiler.

***

Asortik Krep, merak ettim tek tek bakarım ne için sobelendim, katılmaya çalışırım.


***

Nükhet'ciğim, beğenmene sevindim ben çok eğlenerek yaptım acemice oldu ama çok şeker oldular :)
Umarım sen de ayni keyfi alırsın. Sevgiler.
Defne dedi ki…
Kuzinem,
hoşgeldin, çok özledim seni :). Eve otobüsle giderken, hergün önünden geçtigimiz bir sitede "Kuzine Kahvaltı Evi" diye bir yer açılmış, her görüşümde seni andım sevgiyle, kulakların çınladı mı? :)
Öpüyorum.
Özlem dedi ki…
Sevgili Kuzine,
bunların üçü de birbirinden tatlıııı :) Ellerine sağlık.
kuzine dedi ki…
Defne'ciğim,
Hoşbulduk :)) kulaklarımız çınlamaz olur mu?
Ben de merak ettim Kuzine Kahvaltı Evini. Mayıs ayında bir seminer için Nenoni ile birlikte Ankara'da olacağım. Belki uğrarız nerdedir acaba?
Sevgiler.


***

Sevgili Özlem,
Çok haklısın, çok şekerler. Teşekkür ederim.
Adsız dedi ki…
Merhaba, ilk defa sitenize girdim ve pastalarınıza bayıldım, çok çok güzeller. şeker hamuru tarifini bana yollarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.pınar
adresim: olcapinar@yahoo.com

Popüler Yayınlar