Doğum günüm

Bu gün benim doğum günüm

Yorumlar

sevilay dedi ki…
Dogum günün kutlu olsun canim, hersey gönlünce olsun. Kendine iyi bak.
Defne dedi ki…
Kutlu olsun. Saglikli ve mutlu nice yillar.
Merhaba Kuzineciğiiim
Sevdiklerinle geçireceğin sağlıklı mutlu bereketli nice nice yaşlar diliyorum ve öpüyorum;)
SEVGİYLE KAL...
Nenoni dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun.Mutlu yıllar..
Adsız dedi ki…
Sağlıklı, mutlu, başarılı, aşklı meşkli, bol paralı günler dileğiyle, nice yıllara
ibeking dedi ki…
nice yıllara:))
ece dedi ki…
Sevdiklerin ve sevenlerinle saglıklı mutlu huzurlu nice güzel seneler diliyorum...
Doğum günün kutlu Olsun...
sevgiyle kal...
ece dedi ki…
Sevdiklerin ve sevenlerinle saglıklı mutlu huzurlu nice güzel seneler diliyorum...
Doğum günün kutlu Olsun...
sevgiyle kal...
ece dedi ki…
Sevdiklerin ve sevenlerinle saglıklı mutlu huzurlu nice güzel seneler diliyorum...
Doğum günün kutlu Olsun...
sevgiyle kal...
Damak Tadı dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun...sevdiklerinle nice uzun sağlıklı,mutlu yıllar diliyorum.Herşey gönlünce olsun..

Sana ve ailene mutlu ve neşeli bir hafta diliyorum..Sevgiler..Gül
Bocuruk dedi ki…
Sevgili Kuzine,
Nice yaşlara sağlık, huzur ve mutlulukla gir inşallah :)
Behiye dedi ki…
Nice mutlu,güzel, sağlıkla ve sevdiklerinle geçireceğin yıllara...
Sevgiler
pınar dedi ki…
iyi ki doğdun kuzine:))
kuzine dedi ki…
Canım kızım çook teşekkür ederim.
munevver dedi ki…
Sevgili Kuzine,yeni yaşını can-ı gönülden kutluyor,ailenle birlikte sağlıklı,mutlu nice yaşlara diyorum..
CaDı dedi ki…
Canıımm, mutlu yıllar! Allah sevdiklerinle beraber nice güzel mutlu yıllar nasip etsin! Senden iki gün sonrada ben doğmuşum:))
kuzine dedi ki…
Sevilay'cığım,
Defne'ciğim,
Zuhal'ciğim
Nenoni'ciğim
Boncukçu'cuğum
İbeking'ciğim :))
Ece'ciğim x 3 :))
Bocuruk'cuğum
Gül'cüğüm,
Behiye'ciğim
Pınar'cığım
Munevver'ciğim
Cadı'cığımmm;

Herbirinizin bütün güzel dilek ve dualarınıza ayrı, ayrı çoook teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz.
Oya Kayacan dedi ki…
Ne güzel şey büyümek değil mi? Ben bile daha doyamadım!!! Sağlıklı, mutlu bir yıl olsun.
Nezaket dedi ki…
Mutlu nice guzel saglkli yillara...
Adsız dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle nice mutlu senelere inşallah sevgiler Ebru

www.blogcu.com/mutfaksepeti
kuzine dedi ki…
Oya'cığım,
Nezaket'ciğim,
Ebru'cuğum,

güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim, umarım mutlu bir yıl olur.
renkler dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu yıllar diliyorum sana:-)
Gün dedi ki…
Gecikme için özür, iyi ki doğdun...
kuzine dedi ki…
Renkler, Gün, teşekkür ederim,
Adsız dedi ki…
Geçmiş doğum günün kutlu olsun.
arzu dedi ki…
Nice mutlu yıllara...
Dilek'ce dedi ki…
geceli bayagi olmus fakat bir nice yillara, mutlu ve huzurlu bir ömre dileginin zarari olmaz degil mi:)
kuzine dedi ki…
Pembeli'ciğim,
Arzu'cuğum,
Dilek'ciğim
Çook teşekkür ederim.
Justin Biebery dedi ki…
Kuzinecigim, geç kalmışım ama hiç kutlamamaktan yeğdir. Yeni yaşın kutlu olsun. Nice yıllara!!!
Fatma.
kuzine dedi ki…
Fatma'cığım;
Çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ettiniz.
Adsız dedi ki…
Nice mutlu yaslara kuzine..

Popüler Yayınlar