SİL BAŞTAN BAŞLAMAK GEREKİYOR BAZEN

Hayata sil baştan başladığım bir yıl bitmek üzere. Bitmek üzere diyorum çünkü önümüzdeki günlerde daha nelerin değişebileceğini tahmin bile edemiyorum. Yeni bir iş, yeni bir ev, yine yeni bir iş, yeni bir düzen....

Yıllardır çalıştığımız kurumdan ayrılarak  sil baştan, çalışma alanımın dışında bir kuruma geçiş yaptım.  Evimi taşıdım. Artık yeter diyerek aktif olarak muhalif siyasete başladım. Bu da yetmedi kendi işimizi kurmaya kalktık. Hiç çalışmadığım yerden başladım :))  pasta, kurabiye derken balık işine giriştim :)) Bir balık evimiz var. Yolunuz bu taraflara düşerse bekleriz efendim


Bu kadar koşuşturmanın içinden nereden blog yazmak aklıma geldi, kolum kırıldığında başlamıştım Kuzine'ye yazmaya şimdide sanırsam dizimi parçaladım aklıma bloğum geldi özlemişim yazmaları, yayınlamaları Bir yerlerimi kırmadan yazmalara devam etme niyetindeyim.


  Tanıştırdığım Mişa'mız şimdilerde  4 yaşında geç kız.




Yorumlar

Unknown dedi ki…
merhabaaa,
coookkkk uzun zamandır bloglara bakmıyordum ki bu sabah aklıma geldin hatırladığım kadarıyla bir girip bakayım dedim hatta kuzine yazdım sonra bizimkuzine oldugunu hatırladım.seninde epey olmuş yazmayalı bu yazın 12 kasım 2015 su an tarih 11 mart 2016.bir daha ugrar mısın bu yorumumu görür müsün bilmiyorum.sadece özledim demek istiyorum..
seni,blogunu, blogumu ve diger blogger arkadaslarımı.isyerindeki garip bir yonetim ve sonrasındaki ihtarlar dahilinde blogumu kapatmak zorunda kalmıstım.ne salak mısım
umarım biryerler de tekrar yolumuz kesısır
sevgiyle kal..
kuzine dedi ki…
Merhaba, yorumunuz mail olarak geliyor gördüm ve de mutlu oldum. Ben de blog arkadaşlarımı özlüyorum, blog adınızı yazarmısınız?
ben de özlem gidermiş olurum :))

Popüler Yayınlar